tirsdag 12. januar 2010

Han er sur på meg

.
-Dette ser mørkt ut. Be om et mirakel. Han vil ikke skrive ut visum. Han er sur på meg.
Denne SMS fikk jeg 17:03 idag. Thor Ivar var inn for å hente passet med det nødvendige visum på den Indiske ambassaden i Oslo. Han var der inne på fredag også, men da hadde Thor Ivar gjort en liten feil. Da hadde fyren (den eneste skriver ut dette papiret) sagt at han kunne komme å hente det på tirsdag. Thor Ivar hadde så bedt ham om å notere nummeret på passet slik at han ikke skulle glemme det, men nettopp dette var ikke lurt. Noe slikt kunne jo antyde at fyren kunne glemme, og det gjør han nemlig ikke. Idag husket han godt Thor Ivar og dermed satte han seg fullstendig i vranglås. Det hjalp ikke at Thor Ivar ba åtte ganger om unnskyldning og forsøkte med all mulig taktikk. Han ble bare geleidet ut flere ganger. Men vi kjenner jo Thor Ivar så det hele fikk en lykkelig slutt på mirakuløst vis.
-Bønnesvar, sier Thor Ivar til meg på telefonen. Jeg må innrømme at jeg måtte be jeg også. Vi skal ha 9 møter i India, om ikke fler og jeg har ikke tenkt å preke på alle disse.

Dette begynner å ligne svært på forrige tur. Men da fikk vi oppleve fantstiske ting, så dette lover godt. Rakk også å få bestillt en koffert til hos Norwegian. Så nå blir det mye å bære.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar